sobota, 1 marca 2014

Kotki dwa

Witajcie w marcu! Miesiąc wita nas piękną pogodą, oby pozostało tak jak najdłużej. Ja korzystając z wolnych chwil w chłodniejsze dni lutowe wykonałam obraz, który może być dekoracją np. kuchni. Głównym tematem są 2 koty "w pełni". Nic w tym dziwnego, powiecie, lecz obraz wykonany został z fasoli. Jedne z pierwszych postów na tym blogu opisywały obrazy ze zboża, tym razem coś mniejszego, nadającego się do domu.
Aby wykonać obraz - należy przygotować tekturę - moja formatu A4, naszkicować kształty i pomalować farbami, aby stworzyć bazę dla kolorowej fasoli. Kolory farb powinny być zbliżone do kolorów wybranej fasoli. Następnie przygotować fasolkę i za pomocą kleju (np. na gorąco) przytwierdzić ją do tektury wg. pomalowanych obszarów. Zajmuje to trochę czasu, efekt jest dość dobry. Spróbujcie sami!




1 komentarz:

  1. Bardzo orginalne. Takie ekologiczne obrazy zawsze mi się podobają. Myślę że twoją pomysłowością będziesz mogła mi pomóc w przygotowaniu tegorocznych dekoracji dożynkowych( tak wiem do jesieni jeszcze dużo czasu). pozdrawiam oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń