piątek, 14 marca 2014

Notes

Witajcie! Już wkrótce na blogu pojawi się seria dekoracji z kawą i plecionym sznurem lnianym w roli głównej. Tymczasem musicie uzbroić się w cierpliwość... Dziś chcę pokazać jak w łatwy sposób przerobić notes. Kilka miesięcy temu otrzymałam takowy w formie gadżetu upominkowego (wraz z kubkiem i długopisem, czyli zestaw standardowy...).
Wiadomo jak prezentują się tego typu przedmioty - zawsze na początku wszyscy zwracają uwagę na logo. Chciałam, aby choć notes o dość ciekawym kształcie nie sprawiał wrażenia zwykłego, z reklamą na okładce. Postanowiłam ozdobić go papierem falistym. Można go nabyć w sklepach papierniczych we wszystkich możliwych kolorach. Zależało mi jednak, aby fale były większe, a sam papier podatniejszy na zwijanie, ponieważ ozdobę tworzą sklejone ślimaczki z tegoż papieru. Uzyskanie pożądanego efektu umożliwił papier z opakowań, jakim zabezpieczane są ciastka - markizy przed pokruszeniem. Tak, nawet taki papier chomikuję, bo zawsze może się przydać ;)
Jak pisałam - z papieru tworzę ślimaczki. Szerokość jednego paska to ok. 6-7mm. Każdy ślimaczek został przyklejony do okładki notesu, a po uzyskaniu pożądanego kształtu - w moim przypadku serca - cały obiekt okleiłam jednym paskiem papieru, aby utrzymać wszystko w całości. Duże serducho pozwoliło zakryć logo. Okładkę dopełniło mniejsze serce i białe tasiemki z kokardką. Te uzyskuję przez odcięcie od niektórych bluzek, niewymagających przechowywania na wieszakach ;). Widoczny niebieski pasek na okładce to gumka zabezpieczająca notes przed otwarciem. Gdy siostra zobaczyła zwykły - niezwykły notes - od razu o niego poprosiła :)

Jeśli macie podobne notesy/ kalendarze - zachęcam do przeróbek. Uzyskują wówczas niepowtarzalny charakter.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz