piątek, 23 stycznia 2015

Ślub 4

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było, ale przyznaję - dopadł mnie tzw. "brak czasu"... ;)
Mam przygotowanych kilka nowości, dlatego dłużej się nie rozpisuję i nadrabiam zaległości.
Dziś zaprezentuję jedną z kolejnych propozycji "kartkowych" z okazji ślubu. Jednocześnie będzie to pierwsza (na tym blogu) praca z elementami POP UP. 
Technika polega na nacięciu kartki, tak, aby po wygięciu bądź wytłoczeniu jej elementów tworzyła kompozycję 3D. Taką kartkę wkleja się wewnątrz udekorowanej "okładki", aby po jej otwarciu uzyskać zaskakującą, przestrzenną niespodziankę. Szukając propozycji pop up szukajcie również pod "kirigami" :)
Dzisiejsza kartka została wykonana na zamówienie. Kolorami - zaraz po bieli miały być: granatowy i srebrny. Tort z Młodą Parą na szczycie dodałam od siebie. Jest jeszcze wiele możliwości wycinania pop up, na pewno pojawią się z czasem. Teraz efekt mojej pracy:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz