czwartek, 29 stycznia 2015

Kwiaty na parapecie 1

Witajcie! Odwiedziłam wczoraj jeden z marketów budowlanych i od razu po wejściu skierowałam się na ogród ;) uderzył mnie przepiękny zapach wiosennych kwiatów. Ogród tonie w kolorowych i pachnących hiacyntach, żonkilach i prymulach. Największą uwagę zwróciłam na hiacynty. Zostały ładnie zestawione z mchem w szklanych wazonach, słojach, miskach, porcelanowych filiżanach, doniczkach. Ceny takich zestawów również powalają - jak ich zapach ;) Dziś przypomniało mi się, że w składziku na narzędzia ogrodowe mieliśmy jakieś cebule, dlaczego by nie wykonać takiej kompozycji samemu? Oczywiście znalazłam cebulę hiacynta i o dziwo - już kiełkowała.
W szafie znalazłam wazon na kwiaty - posiada dokładnie taki kształt, jak te w sklepie. W ogrodzie nietrudno również znaleźć mech, a ozdoby z pewnością posiada każdy entuzjasta DIY.
Co z tego wyszło:

A, to tylko pozostałości po pracy


Ozdobny sznurek (powyżej), natomiast poniżej - hiacynt w wazonie otoczony mchem. Wazon od dziś zdobi nasz parapet. Pewnie już za kilka dni pojawią się kwiaty i zapach.


Oto pomysł jak wykonać coś z niczego :)

1 komentarz: