czwartek, 14 listopada 2013

Zjedz mnie...

Doskonałym pomysłem na urodziny jest kolorowy box ze słodyczami. Słodycze - powiecie - standardowy element każdego prezentu. Warto jednak wręczyć je w takiej formie, która zaskoczy i na długo pozostanie w pamięci obdarowanego. W tym przypadku polecam zaopatrzyć się w pudełko - papierowe, metalowe, z tworzywa, do wyboru, do koloru. Moje jest metalowe, zakupione w dwupaku w Biedronce. Wbrew pozorom " na okładce", w pudełku nie ma tym razem ciasteczek! Przygotowałam różne rodzaje cukierków czekoladowych - ze stoiska "na wagę". Do cukierków zostały przywiązane karteczki z zakończeniem pomysłu "Zjedz mnie, gdy...". Znając obdarowywanego z pewnością do głowy przyjdzie Wam wiele ciekawych zakończeń. Na zdjęciach widoczne jest kilka moich pomysłów. Dodam, że w takim pudełku jak poniżej, mieści się około 25 cukierków. Trzeba spisać tyle haseł. Powodzenia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz