niedziela, 24 listopada 2013

Tort upominkowy

Chciałabym dziś przedstawić pomysł na prezent - tort złożony z 12 kawałków z ukrytymi drobiazgami.


Potrzebne będą kartki papieru wizytówkowego

 Na których drukujemy szablony pudełek

Wycinamy, zaginamy i sklejamy zakładki.


 Mój pomysł był taki, aby do każdego z 12 drobnych upominków wkładanych do pudełeczek dołączyć małą instrukcję jego spożytkowania. Wszystkie zaczynają się od "KEEP CALM and..." Wystarczą dwa słowa w wyszukiwarce a znajdziecie wiele haseł, które mogą się przydać.
 Oto moje:

 A teraz kilka propozycji: do czekoladowego rożka dołączyłam KEEP CALM AND EAT SWEETS


Do opaski na oczy: KEEP CALM AND SLEEP WELL -  ten prezent był strzałem w dziesiątkę ;)


Do ładnego naszyjnika załączyłam KEEP CALM AND LOVE MUSIC.


Oczywiście żelki: KEEP CALM AND EAT HARIBO


 Niech obdarowany pomaluje świat: KEEP CALM AND DRAW SOMETHING


To tylko kilka z wielu propozycji, które mogą się znaleźć takim torciku. Ze względu na charakter niektórych - nie mogły znaleźć się na tym blogu (tak, to był prezent na 18 urodziny) :)
Ograniczeniem jest jedynie wymiar opakowania. A poniżej torcik bez celofanu:


Odpakowywanie sprawia obdarowanemu wiele radości.
Spróbujcie sami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz