piątek, 5 września 2014

Ślub 3

Witajcie, dziś propozycja kartki na ślub w formacie A5. Kartka ozdobiona jest zarówno "na zewnątrz" jak i "wewnątrz". Na okładce zastosowałam proste elementy kojarzące się z tym szczególnym dniem, które umieściłam na czerwonych, kartonikowych kwadratach. Wewnątrz natomiast, w dolnej części umieściłam oczywiście życzenia, natomiast w górnej - małe koperty, w których można umieścić "wartościowe upominki" dla Młodej Pary na różne okazje - co widać na zdjęciach poniżej. Aby zabezpieczyć małe koperty przed otwarciem można, podczas przyklejania ich, dodać materiałową wstążkę, którą następnie zawiązuje się. Propozycji - na co Młoda Para może użyć naszych "upominków" jest bardzo wiele. Wszystko zależy od naszej pomysłowości. Warto - dla ciekawszego efektu zobrazować te pomysły małymi obrazkami pod kopertami. Na samym dole widać fragment mojej dużej koperty, w którą zapakowałam kartkę dla Nowożeńców.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz