piątek, 20 grudnia 2013

Kakao

Zastanawiałam się co dziś przedstawić. Ostatecznie, ze względu na okres zimowy postanowiłam podzielić się ciekawym pomysłem na kakao. Niby nic specjalnego, ale po powrocie do domu warto czymś się rozgrzać. Kakao jest doskonałe. W moim przypadku poniższe rożki przygotowałam jako prezent dla rodziny i znajomych. W sumie było ich około 20, lecz nie zdążyły zebrać się do zdjęcia :( Uformowałam rożki z celofanu, napełniłam je 4-5 łyżkami kakao i uwaga! dodałam na wierzch małe gąbeczki chamallows (jak kto woli - marshmallows, najlepiej białe). Wyśmienicie podkreślają smak napoju. Tak przygotowane rożki przewiązuje się na górze rafią bądź wstążeczką. Jeśli nad wstążeczką pozostaje duża część celofanu, można włożyć do niej ciasteczko i ponownie zawiązać. Ja, ze względu na formę prezentu, dodałam jeszcze do każdego małą instrukcję przygotowania napoju w zimowej ramce. Etykietki i ciasteczka nie ma na zdjęciach... Malutki zimowy prezent a cieszy. ;)

1 komentarz:

  1. Super prezent na zimowy zimny wieczór. Pozdrawiam D.R.

    OdpowiedzUsuń